We hebben ons voorbereid op de zomer en genieten van de updates, nu kun je:
- Bekijk kortingen voor thuisinternetabonnees in het gedeelte Mijn tarieven
- Ga naar Profiel door op de avatar te klikken.
We hebben ook het ontwerp van het scherm Mobiele communicatie bijgewerkt en de functie voor het aanpassen van lettergroottes voor de sectie Mijn services.
In deze versie is inloggen op de applicatie handiger geworden - klik op Inloggen en voer het nummer van een willekeurige operator, MGTS of persoonlijk account in.
Met de komst van de lente hebben we de bugs van vorig jaar opgelost en de stabiliteit en betrouwbaarheid van de applicatie vergroot.
Met de komst van de lente hebben we de bugs van vorig jaar opgelost en de stabiliteit en betrouwbaarheid van de
Groot nieuws - de mogelijkheid toegevoegd om de lettergrootte op het hoofdscherm te vergroten voor mensen met een visuele beperking.
We hebben ook een bug opgelost met betrekking tot identiteitsverificatie in het profiel.
In deze versie is de zoekopdracht verbeterd en zijn er nog meer secties aan de lijst met resultaten toegevoegd. En de datum en tijd van verbinding verschenen op de servicekaarten.
In deze versie is de zoekopdracht verbeterd en zijn er nog meer secties aan de lijst met resultaten toegevoegd. En de datum en tijd van verbinding verschenen op de servicekaarten
We hebben de app versierd voor het nieuwe jaar, een sterretje op het logo aangestoken en kerstboomversieringen op het welkomstscherm gehangen.
Neem gegarandeerde prijzen mee ter ere van het 30-jarig jubileum van MTS, wacht op de trekking van de superprijzen en vergeet niet je telefoon te schudden - we hebben nog veel confetti voor een feeststemming!
We hebben de app versierd voor het nieuwe jaar, een sterretje op het logo aangestoken en kerstboomversieringen op het welkomstscherm gehangen.
Neem gegarandeerde prijzen mee ter ere van het 30-jarig jubileum van MTS, wacht op de trekking van de superprijzen en vergeet niet je telefoon te schudden - we hebben nog veel confetti voor een feeststemming!
Laten we samen de verjaardag van MTS vieren! Voor het 30-jarig jubileum van het bedrijf hebben we elke week prijzen, geschenken en tekeningen voor u klaargemaakt. Update de applicatie en doe mee aan het feest voor je vrienden, alle gebruikers van het MTS-ecosysteem doen mee. En schud je telefoon om de feeststemming op te vangen
Samen de verjaardag van MTS vieren! Voor het 30-jarig jubileum van het bedrijf hebben we elke week prijzen, geschenken en tekeningen voor u klaargemaakt. Update de applicatie en doe mee aan het feest voor je vrienden, alle gebruikers van het MTS-ecosysteem doen mee. En schud je telefoon om in vakantiestemming te komen.
MTS viert zijn 30-jarig jubileum: we hebben een grote prijstrekking voorbereid en uiteraard de applicatie versierd. Update, neem gegarandeerde geschenken van MTS-services en neem deel aan de trekking van superprijzen. We vieren het met onze dierbaren - alle gebruikers van het MTS-ecosysteem doen mee
MTS viert haar 30-jarig jubileum: we hebben een grote prijstrekking voorbereid en uiteraard de applicatie versierd. Update, neem gegarandeerde geschenken van MTS-services en neem deel aan de trekking van superprijzen. We vieren het met onze dierbaren - alle gebruikers van het MTS-ecosysteem doen mee.
Nu kunt u snel een telefoonnummer of persoonlijk account kopiëren door er lang op te drukken, en we hebben ook een beetje pompoenkruidstemming toegevoegd voor jou
Gewerkt aan snelheid en stabiliteit, visueel verbeterde elementen en flexibele blokkeringsinstellingen toegevoegd in "Defender"
We hebben gewerkt aan snelheid en stabiliteit, visueel verbeterde elementen en flexibele blokkeringsinstellingen toegevoegd in "Defender".
We hebben een aantal belangrijke technische oplossingen en verbeteringen aangebracht, de werklogica in sommige scenario's vereenvoudigd en nog een paar cosmetische wijzigingen aangebracht
We hebben enkele belangrijke technische oplossingen en verbeteringen aangebracht, de logica van het werk in sommige scenario's vereenvoudigd en nog een paar cosmetische wijzigingen aangebracht.Technische
Verschillende belangrijke technische oplossingen en verbeteringen aangebracht, de logica van het werk in sommige scenario's vereenvoudigd en nog een paar cosmetische wijzigingen aangebracht.
De sectie Ondersteuning uitgebreid: gedetailleerde informatie over de toepassing en een overzicht van handige functies uit de sectie Meer verplaatst. Accountinstellingen zijn beschikbaar in het profiel.
Het is handiger geworden om geld over te maken: naar een bankkaart - van het saldo van een telefoon of een MTS Money-portemonnee die aan uw nummer is gekoppeld.
De sectie Ondersteuning uitgebreid: gedetailleerde informatie over de toepassing en een overzicht van handige functies uit de sectie Meer verplaatst. Accountinstellingen zijn beschikbaar in het profiel.
Het is handiger geworden om geld over te maken: naar een bankkaart - van het saldo van een telefoon of een MTS Money-portemonnee die aan uw nummer is gekoppeld.
Verschillende belangrijke technische fixes gemaakt en aan het ontwerp gewerkt. De functionaliteit van kostenbeheersing is kwalitatief opnieuw ontworpen - het is nu handig om kosten te scheiden voor betaalde en gratis operaties. In plaats van verschillende acties, selecteert u gewoon Toon gratis, en de lijst toont alle bewerkingen zonder kosten.
Verschillende belangrijke technische fixes gemaakt en aan het ontwerp gewerkt. De functionaliteit van kostenbeheersing is kwalitatief opnieuw ontworpen - het is nu handig om kosten te scheiden voor betaalde en gratis operaties. In plaats van verschillende acties, selecteert u gewoon Toon gratis, en de lijst toont alle bewerkingen zonder kosten.
We hebben verschillende belangrijke technische reparaties uitgevoerd en aan het ontwerp gewerkt. De functionaliteit van kostenbeheersing is kwalitatief opnieuw ontworpen - het is nu handig om kosten te scheiden voor betaalde en gratis bewerkingen. In plaats van verschillende acties, selecteert u gewoon Toon gratis, en de lijst toont alle bewerkingen zonder kosten.
De nieuwe versie heeft de mogelijkheid toegevoegd om snel informatie te controleren over alle inkomende en uitgaande oproepen, evenals hun laadt op zonder filters in te stellen. Detaillering is beschikbaar op het mobiele tariefscherm en in het saldoscherm.
We hebben ook de weergave van transacties in Cost Control bijgewerkt. En vanaf deze versie worden alle opbouw voor aandelen, kredietaanpassingen, herberekeningen, registratie van toegezegde betalingen en andere soortgelijke transacties weergegeven in het aanvullingsblok.
Weinig mensen houden van spammeroproepen. In deze versie van de applicatie is een beller-ID toegevoegd. Het zal u helpen te begrijpen wie er belt als deze abonnee niet in uw contacten staat. We zullen het spamdreigingsniveau tonen met een stoplicht: groen - geen gevaar, geel - een dubieuze oproep, rood - een spamoproep. Verbinding van de identifier is beschikbaar bij gebruik van de Protector-service.
De tweede update van maart is groter dan de eerste, de structuur van blokken en secties is merkbaar opnieuw ontworpen:
• nu staat alle informatie over transacties, verkeersverbruik en chargebackprognose in een aparte sectie Kostenbeheersing. Het is toegankelijk via het onderste menu of via de Uitgaven-widget op het hoofdscherm
• betalings- en overboekingsservices worden geopend als u op uw saldo op het hoofdscherm klikt.
We hebben de betaalmodule geüpdatet en nu is het mogelijk om een nieuwe bankpas te scannen met de camera, en voor kaarten met NFC - met behulp van de camera.
En in deze versie hebben ze veel onmerkbare, maar belangrijke verbeteringen aangebracht. Nu werkt de applicatie nog stabieler, laden de gegevens sneller wat het gebruiksgemak van Mijn MTS vergroot.
Goed nieuws: de lente komt eraan en de volgende versie van de applicatie is klaar. Dit staat haar te wachten:
• Het is nu gemakkelijker om alles over elke transactie te weten te komen in Cost Control. Er is een knop toegevoegd die leidt naar een scherm met gedetailleerde informatie over de afschrijving
• op het hoofdscherm zijn het saldoblok en de knop Aanvullen hoger geplaatst om ze beter vindbaar te maken
• MTC Home-gebruikers uit Moskou en de regio hebben nu home services en knoppen om naar uitgaven en betalingen te gaan
Aan het eind van het jaar toegevoegd:
• service Mijn zoeken, hiermee ziet u de positie van uw dierbaren op de kaart
• één profiel voor mobiele nummers. Beheer accounts en persoonlijke gegevens, toegang en beveiliging, evenals het koppelen van bankpassen en applicatie-instellingen
• bijgewerkte optie om uw telefoon op te waarderen met cashback
• Widget voor Beperking van communicatie en aankopen. En nu kunnen ze apart worden aangesloten
• Beheer van tv-abonnementen voor vaste gebruikers in Moskou en de regio
De herfst loopt ten einde, maar de verbeteringen van My MTS gaan door:
• verbetering van het proces van uitgifte van een virtuele bankpas. Bestel een kaart, ontvang cashback, geef deze uit om te betalen voor mobiele communicatie en meer
• MTS Cashback-sectie werkt nu ook in roaming
• MTS Home-gebruikers in Moskou hebben toegang tot een lijst met gebruikte apparatuur
Een nieuwe versie van de applicatie uitgebracht - wat interessant is:
• het ontwerp van het hoofdscherm voor iedereen bijgewerkt. En MTS Premium-gebruikers hebben toegang tot een uniek ontwerp
• Verhalen handiger gemaakt. U hoeft de weergavemodus niet langer te verlaten om alle beschikbare verhalen te zien. De lijst met verhalen is nu binnen
. • De sectie Financiën verbeterd. Overboekingen tussen MTS-accounts zijn vanaf hier beschikbaar, evenals aanvulling van de MTS Money-portemonnee. En in het blok Betalingen - betalen voor MTS- en MGTS-services en partnerservices
In augustus hebben we de interfaces verbeterd terwijl de rest door Bumagogorsk reisde. En dit is wat we kregen:
• nieuw Expense Control-scherm. Het wordt handiger om bekende functies te gebruiken, bijvoorbeeld de periode kiezen voor het weergeven van uitgaven en categorieën. We hebben ook een transactiefilter en mooie animatie toegevoegd
• nu kun je verhalen met handige tips en speciale aanbiedingen naar familie en vrienden sturen
• een persoonlijke aanbieding met betere voorwaarden kan verschijnen tegen betaalbare tarieven. We raden aan
Maak kennis met de verbeteringen van het Finance-blok in de volgende versie:
• de mogelijkheid toegevoegd om het saldo van virtuele MTS Bank-kaarten te verbergen in de widget Mijn producten. Om gegevens te beschermen tegen nieuwsgierige blikken
• hebben we populaire producten van MTS Bank in één blok verzameld: ontwerp degene die bij u passen
Daarnaast:
• hebben we gewerkt aan het ontwerp van MTS CASHBACK en uitgebreide beschrijvingen van onze aanbiedingen toegevoegd
• en nu , bij het blokkeren van vaste-lijndiensten, tonen we een widget met een status op het hoofdscherm
Opnieuw functies toevoegen:
• u kunt nu uw mobiele account aanvullen met de verzamelde cashback rechtstreeks in de applicatie
• al onze aanbiedingen en partneraanbiedingen in de catalogus verzameld en weergegeven in plaats van het gedeelte Voordeel in de onderste tabbalk. Nu wordt het nog handiger om aantrekkelijke producten en diensten te kiezen
• de presentatie van informatie over aangesloten tarieven, abonnementen en diensten gewijzigd om het gemakkelijker te maken om alles te controleren
• en u kunt ook uw virtuele kaart van Mir MTS Bank toevoegen aan Mir Pay en telefonisch betalen
In deze versie van de applicatie hebben we aan de bedieningselementen gewerkt en ze nog handiger gemaakt: ze
brachten een blok naar het hoofdscherm met een snelle overgang naar de secties Uitgaven en Servicebeheer,
bijgewerkt de MTS Limit-servicebeheerwidget. De weergave van bedragen en termen is visueler geworden
snelle toegang tot cashback - de weergave ervan op het hoofdscherm toegevoegd. Nu is het handiger om de accumulatie van bonussen te controleren en te beheren
en ook Mijn MTS is verbeterd. Dit is wat er in de nieuwe versie is toegevoegd:
• bel rechtstreeks vanuit de applicatie naar het Contact Center. De operator zal adviseren over alle problemen en helpen met de instellingen
• eenvoudig wisselen van rekeningen om het saldo en de beschikbare diensten correct weer te geven voor klanten die thuis internet en mobiele communicatie gebruiken
• snelle toegang tot cashback - toegevoegd zijn weergave op het hoofdscherm. Nu is het handiger om de accumulatie van bonussen te controleren en te beheren
We hebben ook My MTS verbeterd. Dit is wat er in de nieuwe versie is toegevoegd:
• bel rechtstreeks vanuit de applicatie naar het Contact Center. De operator zal adviseren over alle problemen en helpen met de instellingen
• eenvoudig wisselen van rekeningen om het saldo en de beschikbare diensten correct weer te geven voor klanten die thuis internet en mobiele communicatie gebruiken
• snelle toegang tot cashback - toegevoegd zijn weergave op het hoofdscherm. Nu is het handiger om de accumulatie van bonussen te controleren en te beheren
Fris en mooi - dit is de nieuwe versie van My MTS. Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige:
• eenvoudige bewerking van het profiel: klik gewoon op de naam of avatar - en je bent op het scherm voor het wijzigen van informatie
• achtergrondupdate. Het systeem zal u vragen om de nieuwste versie te downloaden en te installeren. Terwijl de gegevens worden gedownload, kunt u Mijn MTS blijven gebruiken. Na het downloaden zal de applicatie zichzelf updaten
• download een meer gedetailleerd rapport met details rechtstreeks in de applicatie, en ook, zoals je hebt gevraagd, in XLSX-formaat
Fris en mooi - dit is de nieuwe versie van My MTS. Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige:
• eenvoudige bewerking van het profiel: klik gewoon op de naam of avatar - en je bent op het scherm voor het wijzigen van informatie
• achtergrond vernieuwen. Het systeem zal u vragen om de nieuwste versie te downloaden en te installeren. Terwijl de gegevens worden gedownload, kunt u Mijn MTS blijven gebruiken. Na het downloaden zal de applicatie zichzelf updaten
• download een meer gedetailleerd rapport met details rechtstreeks in de applicatie, en ook, zoals je gevraagd hebt, in XLSX-formaat
Klaar voor een nieuwe update? Gaan!
Er zijn niet veel dagen verstreken sinds het begin van het jaar, maar we hebben geen tijd verspild. Wat staat u te wachten in de nieuwe versie van My MTS:
1. Nog een mogelijkheid om de status van het account te controleren. Als er op het moment van afschrijving niet genoeg geld op staat, tonen we een blokkeringsmelding op het hoofdscherm. Dit herinnert u eraan dat het tijd is om het saldo aan te vullen.
2. Een avatar kiezen bij het toevoegen van nummers aan uw account. Hierdoor kunt u beter door uw kamers of die van uw dierbaren navigeren en services beheren.
Hallo allemaal!
Aan het einde van het jaar hebben we veel updates uitgerold, laten we het hebben over de belangrijkste.
Dus:
1. We schakelen over naar een nieuw protocol, dus als je de MIR-kaart gebruikt, update de applicatie dan voor 31 december. In oudere versies zijn vanaf 1 januari bewerkingen vanaf deze kaart niet beschikbaar.
2. Voor informatie over actieve abonnementen - klik op de widget.
3. En nu kun je een nieuw account toevoegen met een veegbeweging - veeg gewoon over het scherm.
En tot slot: schud na de update je smartphone en zie de sneeuwval
Hallo allemaal! En naar de updates van de maand:
1. Op het scherm Mijn tarief / Mijn abonnement informatie toegevoegd over het tarief en de datum van de volgende afschrijving - vergeet niet om de rekening van tevoren aan te vullen.
2. Je kunt nu foto's, screenshots en bijlagen naar de supportchat sturen - dit zal specialisten helpen om het probleem snel op te lossen.
3. Vanuit My MTS kom je letterlijk in twee klikken bij KION, MTS Cashback en MTS Library. Wat belangrijk is - geen extra autorisatie. Klik gewoon op de gewenste widget en je bent in een andere applicatie.
Dag iedereen! En naar de updates van de maand:
1. Op het scherm Mijn tarief / Mijn abonnement informatie toegevoegd over het tarief en de datum van de volgende afschrijving - vergeet niet om de rekening van tevoren aan te vullen.
2. Je kunt nu foto's, screenshots en bijlagen naar de supportchat sturen - dit zal specialisten helpen om het probleem snel op te lossen.
3. Vanuit My MTS kom je letterlijk in twee klikken bij KION, MTS Cashback en MTS Library. Wat belangrijk is - geen extra autorisatie. Klik gewoon op de gewenste widget en je bent in een andere applicatie.
Wat is handig in deze update:
1. Voeg in het gedeelte Mobiele communicatie de datum en het bedrag van de afschrijving toe volgens uw tarief - herlaad uw account op tijd.
2. Voor abonnees van vaste lijnen en satelliet-tv is de sectie Voordeel verschenen, die speciale aanbiedingen en promoties bevat.
3. Op het startscherm zien KION-abonnees gepersonaliseerde tv- en filmaanbevelingen.
Dag iedereen!
In de nieuwe release zijn er kleine wijzigingen in de widget Cashback-aanbiedingen. Dus klik erop op het startscherm - ga naar het scherm met voordelige aankopen. Nu, bovenaan het scherm, aanbiedingen die u mogelijk meer interesseren dan andere. Hieronder staan de favoriete populaire. We hopen dat we je blij hebben gemaakt.
Een belangrijke update die onvolkomenheden heeft verholpen. Mijn MTS is er beter mee geworden. Bedankt dat je bij ons bent
Hallo allemaal!
Er kan hier een grap zijn over "functies", maar er zal gewoon een update zijn die in My MTS verscheen. Helemaal bovenaan het scherm zijn een avatar en een gebruiker toegevoegd aan de sectiekop - handig, want het is meteen duidelijk of je de gegevens bekijkt op je nummer of iemand die dicht bij je staat.
Dat was alles voor vandaag, bedankt voor uw aandacht!
Hallo! We blijven het ontwerp van My MTS verfijnen. Deze keer zijn de wijzigingen klein, maar absoluut noodzakelijk - u ontvangt nu bijvoorbeeld alleen pushmeldingen naar het hoofdaccount - geen onnodige meldingen naar andere nummers
Vrienden, Mijn MTS heeft een nieuw ontwerp. Er zijn veel veranderingen, maar ze zijn nodig. De belangrijkste staan hieronder:
1. Widget met onkosten verschijnt nu door op de mobiele widget op het hoofdscherm te klikken.
2. Alles over tarieven en diensten voor dezelfde widget, dan - Configureren of Diensten.
3. Om een account toe te voegen, klikt u op het profiel in de rechterbovenhoek.
4. Schakelen tussen nummers is eenvoudig - op het hoofdscherm met de gebruikelijke veegbeweging.
Over andere wijzigingen - in onze gids: www.mts.ru/new_mm
Als je NETARIFF Junior al hebt aangesloten, zorg er dan voor dat dit abonnement zeker wordt weergegeven in Mijn MTS.
Deze keer hebben we nauw samengewerkt met bloemen. De screensaver in het donkere thema is nu in geschikte kleuren - je kunt er zoveel kijken als je wilt en je ogen zullen niet moe worden. En de achtergrond van de sectie Financiën in het lichtthema werd daarentegen schoner en helderder. Hebben we hier over het algemeen een complete bestelling met bloemen?
Langverwacht nieuws - er is een donker thema in de applicatie verschenen! Dit is ideaal voor wie vaak in het donker naar het scherm kijkt.
Als er al een donker thema is geïnstalleerd in de smartphone-instellingen, wordt dit automatisch ingeschakeld in Mijn MTS. Als dit niet het geval is, activeer het dan in het gedeelte Meer - Instellingen - Kleur.
Het licht zal niet zo helder zijn. Het is een plezier om naar het scherm te kijken.
We hebben hier geen fouten nodig, dus we hebben ze gepakt en verslagen. Dus nu start de applicatie soepeler op en werkt hij stabieler.
Maak je klaar om een donker thema te lanceren. We hebben de tonen al geselecteerd voor de platen die in roaming worden weergegeven, en voor andere elementen. Ze zien er geweldig uit in een donker thema. Zullen we het je binnenkort laten zien?
Widgets zijn coole dingen. Ze zorgen ervoor dat het startscherm eruitziet zoals u dat wilt. En ze helpen ook om meteen de gewenste sectie binnen te gaan. Nu zijn ze eenvoudig in te stellen.
1. Open Mijn MTS, ga naar beneden en klik op "Beginscherm aanpassen".
2. Selecteer widgets. Klik op de pictogrammen aan de rechterkant en sleep ze op hun plaats.
3. Sla de instellingen op. De widgets zijn gerangschikt zoals u dat wilt.
Voeg er minstens één toe - Kostenbeheersing. Het is handig om de applicatie te openen en snel uw uitgaven in een maand te zien.
Een knop toegevoegd waarmee u cashback kunt verzamelen en kunt besteden aan communicatie. Ze is in balans en ziet er voor iedereen anders uit.
1. Degenen die niet deelnemen aan het MTS Cashback-programma zullen de knop “Cashback verzamelen voor communicatie” zien.
2. De rest zal zien hoeveel er al is verzameld.
Klik en ontvang cashback. Het zal worden gebruikt om te betalen voor communicatiediensten.
En kijk ook eens in het gedeelte Voordeel. De categorie MTS Cashback heeft een nieuwe naam: Producten. Items met cashback binnenin. Is het zo simpel?
Betaal voor MGTS-services in de applicatie. Het is makkelijk.
1. Open Mijn MTS en tik op Thuis internet en tv (Moskou).
2. Voer uw login van uw maandelijkse account en wachtwoord in.
3. Ga naar het gedeelte Financiën en selecteer het type betaling.
U kunt ook het saldo bekijken en een aantal services verbinden - probeer het elk moment. En als u uw wachtwoord bent vergeten, herstel het dan via sms, e-mail of paspoortgegevens uit het contract. Kies een methode - alles werkt goed.
Het nieuwe jaar is alweer aangebroken, maar we zullen uw wensen blijven vervullen.
Als er een vrije minuut verschijnt, klik dan op het nieuwe plaatje onderaan het scherm en vul de enquête in. Er staan maar een paar vragen in. We bestuderen de antwoorden en luisteren naar uw mening.
Als er geen tijd is, negeer dan de plaat. Het heeft geen invloed op de toepassing.
De sectie Betaling heeft een nieuwe naam: Financiën. Kijk wat er nog meer is veranderd.
1. Er is bovenaan het scherm een speciale aanbieding geplaatst. Zodat je het niet mist.
2. Hieronder vindt u een tabel met uitgaven. Het is gemakkelijk om afschrijvingen ermee te controleren. Als u op Meer klikt, kunt u de details zien.
3. Dan zijn er secties waarin u de rekening kunt aanvullen, automatische betaling kunt instellen en documenten kunt bestellen. Ze veranderden er niets aan. Laat alles blijven zoals je wilt.
Als u een virtuele MTS CASHBACK-kaart gebruikt, slaat u de sjablonen op in Mijn MTS. Ze helpen u geld over te maken en uw kaartsaldo sneller aan te vullen. U verspilt geen tijd met het invoeren van gegevens en andere formaliteiten.
Er is ook nieuws voor gebruikers van digitale tv. Nu kun je de verbonden kanalen in de app bekijken. Het is eenvoudig: zoek op het hoofdscherm de kanaalteller en tik op Meer. Kijk wat je hebt aangesloten.
Het is handig als alle services in één applicatie zijn verzameld.
Nu kunt u in My MTS een appartement, een huisdier en nog veel meer verzekeren. U kunt uw beleid ook in de applicatie bekijken. Als u een nieuwe wilt, kijk dan in het gedeelte Betaling en klik op Meer in de verzekeringswidget.
Nieuwe widgets toegevoegd, nu staat alle belangrijke informatie op het eerste scherm.
1) Een - voor deelnemers aan het MTS Cashback-programma. Ga naar het einde van het startscherm en voeg het toe in
Instellingen. U ziet direct hoeveel cashback er is opgebouwd en hoeveel u in de toekomst ontvangt.
2) De tweede is voor degenen die naar ons komen onder de MGTS-login en mobiele communicatie gebruiken. Het saldo en de informatie over het
mobiele tarief staat nu ook op de hoofdpagina. U hoeft niet meer om te schakelen van login naar nummer.
We blijven ervoor zorgen dat al uw nummers in de applicatie verschijnen. Nu zullen we u eraan herinneren in pushmeldingen. Het is simpel: heb een bericht ontvangen → een nummer toegevoegd. Beloof dat je het zult proberen :)
We verzamelden onze gedachten en gingen aan de slag. Ze begonnen sneller te laden - ga naar binnen en zoek meteen iets voor jezelf.
En als u een virtuele MTS Bank-kaart heeft, kijk dan eens in de sectie Betalen. Nu kunt u daar een pincode instellen - ons antwoordapparaat helpt u daarbij. U kunt de code ook wijzigen - als u dat wilt.
We hebben goed nieuws over verbonden services. We hebben ze onderverdeeld in categorieën om het u gemakkelijker te maken om te navigeren. En om het gemakkelijk te maken: we hebben een fout gecorrigeerd waardoor servicekaarten en abonnementen van de "Mijn inhoud" -service elkaar dupliceerden.
Terwijl de hele wereld het virus bestrijdt, bestrijden wij bugs. De score is in ons voordeel - ze zijn niet langer een belemmering voor u.
Zorg goed voor jezelf <3
We hebben bugs verholpen en aan de stabiliteit gewerkt, zodat u snel uw saldo kunt aanvullen, uitgaven kunt controleren of interessante aanbiedingen kunt kiezen in het gedeelte Promoties.
Vergeet trouwens niet om je vrienden over de app te vertellen - hiervoor is een speciale knop in het gedeelte Meer.
1. Voor de eerste keer in de toepassingen van MTS verscheen functionaliteit voor abonnees voor vaste en satelliettelevisie.
Door u aan te melden bij een persoonlijk bankrekeningnummer, kunt u uw saldo bekijken, het tariefplan wijzigen en zelfdiagnostiek van de apparatuur uitvoeren. In de toekomst zal de functionaliteit worden ontwikkeld.
2. Wanneer u voor het eerst financiële documenten bestelt voor b2b-abonnees, wordt automatisch een e-mail van het contract ingevoerd. Indien nodig kan het worden bewerkt en in de toekomst zal het bijgewerkte adres worden weergegeven.
Kunstmatige intelligentie helpt nu chat operators - Smarty's chat bot, die de antwoorden op basisvragen kent. Als u geen chatpictogram op het hoofdscherm hebt, betekent dit dat het nog niet beschikbaar is in uw regio en binnen een maand wordt gestart.
Ook verfijnde zoekactie in de zijbalk. Nu begint het met het eerste ingevoerde teken, niet het derde.
Fixed:
- Aanzienlijk minder tijd om het tarief via de applicatie te wijzigen.
- Tariefnamen worden weergegeven zonder technische afkortingen.
- Een handige chat toegevoegd voor communicatie met de operator over alle kwesties: van communicatieservices die aan de applicatie worden geleverd. Hoewel het alleen beschikbaar is voor Perm en Rostov, maar al snel zullen alle gebruikers hun vragen snel kunnen oplossen, zonder tijd te hoeven verspillen aan het wachten.
- Verbinding van automatische betalingen wordt nu gemaakt met behulp van het beveiligde online shopping-autorisatieprotocol.
- Onbeperkte services in het pakket worden nu niet alleen weergegeven op de tariefkaart, maar ook in de lijst met beschikbare tarieven.
- Opladen is nog handiger geworden. Tapu op het pictogram van de portefeuille opent onmiddellijk de lijst met beschikbare betaalmethoden
- Persoonlijke virtuele creditcardaanbiedingen van MTS Bank
- Het ontwerp van de sectie "Internet" bijgewerkt en pictogrammen voor onbeperkte opties toegevoegd
- Analyseer en beheers uw uitgaven online! Nieuw gedeelte "Kosten beheersen" in het menupunt "Account en betaling"
- De mogelijkheid om de namen van nummers in de Multi-Account te wijzigen
- Problemen met het weergeven van de rest van minuten en sms opgelost
- In het nieuwe gedeelte "Tarieven" ziet u alle benodigde informatie op één scherm - Maak een creditcard van MTS Money in de sectie "Account en betaling" - Vaste autorisatiefout
Het is handig als alle services in één applicatie zijn verzameld.
Nu kunt u in My MTS een appartement, een huisdier en nog veel meer verzekeren. U kunt uw beleid ook in de applicatie bekijken. Als u een nieuwe wilt, kijk dan in het gedeelte Betaling en klik op Meer in de verzekeringswidget.
De volgende functies zijn geïmplementeerd voor klanten van bedrijfstariefplannen:
- Weergave van het werkelijke verbruik voor de factureringsperiode
- Volgorde van financiële documenten: factuur voor betaling, factuur voor vooruitbetaling, gedetailleerd saldarapport. Bestel documenten in de sectie "Accounts en betaling"
Een bug opgelost met de uitgifte van tarieven bij het gebruik van de zoekopdracht. Nu geeft het uitgeven alleen de tarieven weer die beschikbaar zijn voor de overgang
- Voor niet-geautoriseerde gebruikers en niet-MTS-abonnees, onmiddellijk na het downloaden, werd het volgende beschikbaar in de applicatie: de MTS showroom-kaart, informatie over mobiel en thuis internet en tv-tarieven, een telefoonnummer om contact op te nemen met de callcenteroperator en accountaanvulling
- We raden uw wensen aan en vervangen massale promotie-aanbiedingen door persoonlijke, rekening houdend met uw behoeften
- Bijgewerkt de widget, rekening gehouden met alle wensen, bedankt voor uw feedback en opmerkingen :)
- Nieuwe functies toegevoegd aan de sectie "account en betaling", nu kunt u kosten vinden en betalen voor scholen, kleuterscholen en clubs (voor Moskou en de regio Moskou)
- Kosten details zijn beschikbaar op het hoofdscherm.
Probleem met het weergeven van minuten en sms opgelost
- In de details van de kosten wordt het tijdstip van de gebeurtenis weergegeven, niet het tijdstip van afschrijving
- Bugs verholpen
- Betaal online en stel automatische betalingen in voor mobiele communicatie, internet, interactieve tv en MTS satelliet-tv zonder commissie!
- Gebruik om MTS portemonnee geld, mobiele telefoonrekening en bankkaarten te betalen!
- De grootte van de applicatie is geoptimaliseerd en de autorisatiefout is verholpen
- Betaal online en stel automatische betalingen in voor mobiele communicatie, internet, interactieve tv en MTS satelliet-tv zonder commissie! - Gebruik om MTS portemonnee geld, mobiele telefoonrekening en bankkaarten te betalen! - De grootte van de applicatie is geoptimaliseerd en de autorisatiefout is verholpen
- Betaal online en stel automatische betalingen in voor mobiele communicatie, internet, interactieve tv en MTS satelliet-tv zonder commissie! - Gebruik om MTS portemonnee geld, mobiele telefoonrekening en bankkaarten te betalen!
- Stel het tarief "My Unlimited" in, wat handig voor u is!
- In het nieuwe gedeelte "Tarieven" ziet u alle benodigde informatie op één scherm - Maak een creditcard van MTS Money in de sectie "Account en betaling" - Vaste autorisatiefout
Beste klanten, hartelijk dank voor uw feedback en brieven! In de update: - de sectie Korting van de dag is toegevoegd - bijgewerkt ontwerp en functionaliteit van de internetsectie - het ontwerp van de sectie "Account en betaling" is bijgewerkt - het ontwerp van de MTS Bonus-sectie is bijgewerkt
Beste klanten, hartelijk dank voor uw feedback en brieven! In de update: - Mogelijkheid om accounts aan te vullen MTS, MGTS, Interactieve TV MTS, Satelliet TV MTS - vereenvoudiging van de betalingsvorm en de mogelijkheid om bankkaarten te sparen voor het aanvullen van de rekening bewaking van cloudopslagdiensten MTS Tweede geheugen -possibility of connection of MTS service GOOD'OK voor punten MTS Bonus -Optimalisatie van de Multi-account-functionaliteit -Update de ontwerpsectie Tarieven